Напрямки діяльності
Основні завдання закладу дошкільної освіти:
- задовольняти потреби громадян в здобутті дітьми дошкільної освіти;
- створювати сприятливі умови для виховання, навчання, збереження і зміцнення здоров’я дітей дошкільного віку;
- здійснювати кваліфіковану допомогу в корекції мовленнєвих вад та психічних розладів дошкільників;
- формувати здоровий спосіб життя (фізичний, психічний, духовний, соціальний);
- розвивати творчі здібності та інтереси дітей.
Пріоритетні напрямки роботи закладу
на 2022-2023 н.р.
- Продовжувати формувати культуру інженерного мислення у дітей дошкільного віку засобами STREM- освіти.
- Розвивати потенціал гри у подоланні негативних емоцій та у вихованні інтересу до навчаня дітей дошкільного віку.
- Формувати у дітей основи здорового способу життя через народні рухливі ігри з використанням нетрадиційного фізкультурного обладнання.
Сьогодення
Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 15.06.2020 № 797 «Щодо забезпечення реалізації проекту «Сприяння освіті» у закладах освіти» ЗДО №4 «Ромашка» залучено до проекту «Сприяння освіті» в рамках Меморандуму про взаєморозуміння між МОН України та фондом LEGO Fondation (Королівство Данія).ПРОГРАМА «СПРИЯННЯ ОСВІТІ» розпочала своє впровадження в Україні з 2010 року, яка має на меті впровадження інноваційних методів навчання в систему освіти та сприяння розкриттю творчого потенціалу дитини через гру! Проект – це дитячі мрії та ідеї, втілені за допомогою цеглинок LEGO.Наш заклад з вересня 2019 року розпочав роботу з впровадження програми «Сприяння освіті» по LEGO – конструюванню. Перша сходинка участі у цьому проекті – це перегляд мультфільму (історія про те, як виникла та розвивалася компанія LEGO і як з’явилася LEGO система в грі). Тепер ми розпочали впроваджувати цей проект на заняттях, святах, розвагах, ми навчаємось, вільно грати, розвиватися, творити. Для педагогів закладу використання ЛЕГО- конструктора є чудовим засобом для всебічного розвитку дошкільників, що забезпечує інтеграцію різних видів діяльності.За допомогою конструктора LEGO вирішуються завдання освітньої діяльності з дошкільниками за наступними напрямками:
- Розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому загальне мовленнєвий розвиток і розумові здібності.
- Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі.
- Отримання математичних знань про рахунок, форму, пропорції, симетрії.
- Розширення своїх уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт
- Розвиток уваги, здатності зосередитися, пам’яті, мислення.